THIS IS MY BLOG ZAINI NURHAZIQAH AZIAN PLEASE FOLLOW MY BLOG OKEY !!

Wednesday, December 26, 2012

Coming soon 2013

hey yoo !!!
huh...lama gyle tak update blog kesayangan aku niyy...hmmm 2013 pelan korang ape ?? aku nak cari duit , umah , kereta , pastu...hehehe husband...oopsss....terlepas cakap laaa...heee.....hurmmm....semalam ex aku call yang dia sayang kan aku sangat sangat weyhh....hurmmm.....sorry laaa....aku tak dapat nak terima kau...lagy pown kau dah berpunye....nak wat mcm mne kan....haihhh....aku tau kau sayang aku...time kau jumpe aku , kau nak melamar aku...pastu kau akan jaga aku sampai mati...tapi...tak sempat laa sayang...sorry...okay....Aku nk cakap pasal 2013 niyy...New Year ramai ajak aku hang...aku tak comfirmed lgy laaa sbb mama aku ajak gi GENTING HIGHLANDS insyaallah :') terharu siot hahahaha !!!!
Birthday aku tak lama lagy...mai laaa hadiah aku weyhhh...hahaha.....ermmm...bile birthday aku jee mesty ingat ex aku yg dia bagy hadiah aku rantai nama dia ngan teddy bear yg besar....hurmmm....aku still simpan lgy weyhh nama kau tu....hmmm...sumpah dohhh....aku simpan lgy weyhh kenangan kita bersama....hmmm...
jodoh ditangan ALLAH...tak boleh dipaksa...kan ?? Okay...2013 pleasee be nice to me okay....and be awesome year ever baby !!!! ohh yeahh !!!! hahahaha !!!! hmmm.....okay laa...aku nk onlinee facebook laaa..kite bye bye dulu yeee :)

xoxo, 사랑해 <3

No comments:

Post a Comment